Monday, July 23, 2007

Ensam i stan...

känns sååå konstigt... men idag stack resten av familjen till Linköping. Jag har varit hos farbror doktorn och fått sjukintyg. Har tagit det sjuuukt lugnt, repat med Loll på kvällskvisten, druckit kaffe på Sacre Coeur, scrappat lite, kollat på TV och surfat. Har dragit igång MD:n och spelat in två nya låtar också. Ska försöka göra en liten demo så småningom, och lägga upp på min solo-myspace-sida. Just nu finns ingenting där, förutom två foton... *skäms lite*

Nu ska jag strax gå och sova faktiskt, är lite seg. Och ont ont ont. Eländes skit.

Har pratat med alla i familjen Sickenga ikväll, utom Florent, han hade precis lagt sig. Barnen var vakna till klockan elva hahaha, faster Reina skulle precis läsa... jaja. Det blir sovmorgon för H imorgon iallafall.

Imorrn blir en slö dag också. Ska in till city och hämta min tågbiljett, försökte göra det idag men det var för lång kö och jag hade läkartid att passa.

No comments: