Monday, July 30, 2007

Idag skulle jag ha börjat jobba...

och därför känner jag också ett behov av att gå tillbaka till lite struktur här på bloggen.

Här kommer därför en måndagslista:

Dagens tråk 1
Med risk för att låta tjatig: min rygg.

Dagens tråk 2
Vi har inte städat lägenheten sen före midsommar. Gahh. Urk. Vi har hattat fram och tillbaka och bara varit hemma och packat om. H skulle ha ägnat de första dagarna av sin semester åt städning, men då blev han ju sjuk och hade 40 graders feber i 4 dagar. Med den här ryggen kan man glömma att städa. Kan ju låta bekvämt men det är ganska äckligt just nu. *ryser*

Dagens fniss
Öhhhh. Flåt men jag har lite svårt att fnissa idag. Är ganska slut efter en helg ensam med J.

Dagens längtan
Sol och bad.... Idag är det visserligen fint väder men jag fixar inte att gå själv med J till Eriksdal. Jag har för ont. *suckar*

För övrigt spelade Bajen 1-1 mot Utrecht och går vidare, medan Utrecht åker ut. Pratade med H i telefon igår. Tydligen hade de nedresta bajarna TÖMT en hel bar på öl medan de väntade på att bli körda till arenan. Hahaha. Det var värsta säkerhetspådraget, kravallpoliser etc, Utrechts supportrar räknas tydligen till fjärde värsta i Europa. Nu är Bajen-bussen på väg hem, befinner sig nånstans i Småland gissar jag.

Ikväll eller imorgon kommer Elin och Carro och ska bo en vecka, på fredag ansluter även Frida. Mitt i denna skitiga röra. Suck. H får städa ikväll. Om han pallar hahhaa, han lär vara i FIN form. Annars ser veckan rätt soft ut. Ska träffa en tjej på Skapa imorgon och få lite stämplingskurs, kanske jamma med Peter F, på torsdag ska jag på Priden, då är det schlagerkväll, ska träffa Therese bland andra. Och så försöka vila upp min eländiga rygg. Det blir stödbälte ett par dar nu känner jag.

No comments: