Tuesday, July 17, 2007

Fantastiskt fast läskigt

var det igår på Stora Scenen. Jag äääälskar att stå där, det är så fint och mysigt och vackert, och ljudet är alltid i toppklass, världens duktigaste tekniker! Jag var såååå nervös men det gick kanonbra. Pejvan o co var där, Dani, Cec, Stefan Westling, och så Loll och Annorna förstås. Ylva, Johan, Hampus och Jacob var också i publiken, lille gullepuffen fick höra sin vaggvisa sjungen av mamma från Stora Scenen, han var så söt för han stod och dansade lite... :-D Nu kanske det är slut på "tyst mamma, sjung inte!".

Efteråt gick vi till Friday's med Pejvan & Maggan + Jocke o Jonas. Blev sittande tills dom stängde, urmysigt. Många glada skratt. Sen promenerade vi hela vägen hem, jag åt lite färsk pasta och sen var det snarkläge.

I dag har vi hunnit med mycket - jag har fikat med Loll, fikat med familjen, vi har varit i Haninge och köpt regnkläder m m, jag hittade ett röd/svart regnset för 300 pix, och så grön/svarta till barnen för 250 kr styck. Stövlar till Jacob blev det också. Nu ska vi tvätta, packa och H ska laga en omgång chili som vi ska ta med. Imorrn bär det av sjuuukt tidigt. Klockan 7 tänkte vi komma iväg. Gääääääsp. Det blir inga uppdateringar förrän på söndag, vi kommer hem seeent på lördag kväll, lämnar stugan vid tolv.

Ha en fortsatt underbar vecka!

2 comments:

Maria said...

Du var jättebra igår!! :D

fanny said...

maria: tack, jag såg dig allt :-D man ser bra däruppifrån vet du!
Kram