Sunday, July 1, 2007

Det kostar...

att ligga på topp. Gahh. Mer än ett dygn efter återkomsten är jag fortfarande sååå seg. Man är inte 20 längre.

Igår var vi hos mina föräldrar och fikade, sen blev det kolhydratrik middag (pasta med bacon och rå äggula) och en härlig tv-kväll med Life on Mars, Justice och en CSI-repris. Sov urdåligt inatt, känns som att jag har varit vaken hela natten. Det blir mycket kaffe idag, jag lovar.

Jag lyckades lämna mitt nattlinne, min linsburk och mitt alldeles nyinköpta puder i hytten. Klantskalle! Kanske beror på att vi inte kom ner i hytten för att packa förrän båten lagt till, vi var upptagna med att dricka öl och prata med nyfunna vänner i baren *fniss*. Tror att jag var rätt öknig när jag kom hem, men det jämnar ut sig, H brukar ju åka ett par gånger om året och då är han inte heller världens roligaste *fniss*.

Lite bilder utlovas senare ikväll, har inte riktigt hunnit gå igenom dom ännu!

1 comment:

Anonymous said...

Det låter som att ni hade en rolig tripp på Finlandsfärjan :)

Jag håller med dig om maten. Det är verkligen supertrist för tillfället. A vill bara äta makaroner, helst utan någonting till *suck*