Saturday, July 28, 2007

Omväxlande väder typ...

har det varit idag. Vi var hemma på förmiddagen, H stack vid tio, bussen till Utrecht gick elva från Gullmarsplan. Dani, J och jag gick och fikade/åt glass på Medis, sen åkte vi till Globen. J fick en ny mobiltelefon och en monstertruck - jag KUNDE inte säga nej - försök själv att vara ensam med en envis 3,5 åring och samtidigt ha grymont i ryggen inne i en leksaksaffär hahaha.

När vi kom ut från Globens Köpcentrum hade det fina vädret förbytts i blåst, grå himmel och regn. Fast vi blev bara lite blöta när vi gick till 4:an. J och Dani kollade på monstertruckarna på baksidan av förpackningen.


Sen gick vi hem till Dani, på J:s begäran, han gosade med hennes nallar och kaniner och sa att han ville sova över där. Så bra då! :-) Fast inte ikväll dock. Både D och jag har andra planer. Vi kom hem halv sex, lagade pyttipanna och åt. Nu kollar J på tv och äter popcorn, jag softar omkring och väntar på Pejvan som dyker upp vid halvåtta för en vinkväll. Trevligt.

H har ringt, de närmar sig Malmö nu. Hög stämning på bussen hörde jag hahaha. Han dricker pilsner och softar. Hoppas J är lättlagd idag, han verkar rätt trött redan nu.

No comments: