Wednesday, September 3, 2008

En dålig dag + en bra dag = balans

Igår var en riktig skitdag. Blev snäst åt på jobbet. I do NOT like. Överhuvudtaget var det en konstig dag, jag måste ha utstrålat nåt märkligt för jag tyckte alla bemötte mig konstigt igår.
Travade iväg till replokalen ensam på kvällen och repade inför sologiget på lördag. Hade världens sämsta gitarrljud men det fick gå ändå. PA:t gillade mig uppenbarligen inte heller. Gick ynkligt och la mig kvart i tio och hade skitsvårt att sova.

Idag var egentligen en dag som jag INTE sett fram emot. Bara möten hela dagen. Men bägge mötena var kanonbra, och eftermiddagsmötet slutade dessutom lite tidigare, så jag kunde hämta på normal tid. Jag insåg på det andra mötet, som var ett uppstartsmöte för ett nytt webbnätverk, att jag faktiskt kan VÄLDIGT mycket, och att det dessutom finns en massa människor som jag kan lära mig mera av!

När H kom hem stack jag iväg till Skapas nyöppning av butiken, med nya ägare, och hämtade upp lite grejor jag shoppade på inventeringsrean förra veckan, och lämnade blommor och kort till både nya och gamla ägare. :-D.

Ikväll tvättar vi, och jag har fått undan lite beställningsjobb, och snart är det dags för Heroes! Yay! Imorrn ska jag jobba hemifrån för att få vara lite ostörd, har en hel del uppdateringar på teknet att pyssla med, och på kvällen är det dags för mig att introducera Digi-Diva i SATCs underbara värld, med efterföljande drinkar!!!

No comments: