Sunday, September 7, 2008

Silverfanny


Det var en trevlig kväll igår men att ha fest i en hotell-lobby blir väldigt "utspritt". Hann inte säga många ord till födelsedagsbarnet, men det var snygg miljö och goda drinkar :-D. Efter halva kvällen drog vi tillbaka till Kungliga Söder och Nada. Min förkylning som legat och grott sen i onsdags kväll valde just den här natten för sitt utbrott, så idag känns det att man inte är 20 längre... förkylning + lätt baksmälla = INGEN höjdare. Att jag dessutom slarvade med att ta ur linserna och ta bort sminket innan jag somnade gjorde INTE saken bättre, särskilt inte rent visuellt - jeeezus. Jag var snyggare igår, kan man säga utan överdrift. Haha.

Idag finns det inga planer på nånting whatsoever vilket är otrooooligt skönt. Ska bara lata mig, läsa, dricka te och ladda inför den kommande veckan, som innehåller kurs på Skapa, rep med Henrik inför dop den 20 september och så mot slutet min Göteborgstripp. Visst ja, bileländet krånglar igen! Motorgrejslampan tänds. Så jag har bokat en hyrbil för säkerhets skull. H ska försöka kolla om det bara ä rnån säkring eller så, men jag känner mig inte så sugen på att köra över 100 mil om bilen kan krångla...

1 comment:

Anonymous said...

Wow! Snygg klänning på en snygg brud!!!