Monday, September 15, 2008

Kraschlandning i verkligheten

Oj vad det tog emot att komma tillbaka till verkligheten efter helgen den här gången... trist väder, inte riktigt nåt att se fram emot just nu. Känner mig lite smågnällig. Usch. Får ta tag i mig själv i helgen när jag ska vara ensam och peppa upp mig lite. Eller ensam och ensam, ska repa doplåt med Henrik på fredag, och sen tar jag nog gurkan med mig och drar ut till Lisen i Mälarhöjden. Lördag är det dop och sen hoppas jag få klämma in en vindejt med Digi-Diva...

Märkligt nog blev det ingen shopping i helgen! Hahaha ni måste tro att jag är sjuuuk. Det enda jag köpte var typ bensin, kaffe, red bull och kanelbulle. Och några öl på lördagkvällen. Å andra sidan har jag tokshoppat hela augusti, så det är väl läge att softa lite just nu.

No comments: