Thursday, September 11, 2008

Problemen löser sig ett efter ett...

Nu har jag fått låna Ylvas bil över helgen, mot att hon får använda vår om hon behöver. Så det blir en Suzuki Swift jag rejsar västerut med. Blir ju skoj att testa ett annat bilmärke för en gångs skull, vi är ju så konservativa i vår familj att när vi hyr bil blir det Ford. Sist jag körde nån annan bil var nog när jag provkörde pappas nya Mercedes. :-D.

Idag har jag varit totaldäckad av förkylning. Åkte in till jobbet imorse och hämtade hem jobbdatorn och har jobbat på halvfart, med en lång paus för vila när jag passade på att se om Thelma & Louise. Och i sanningens namn halvsov jag lite också *rodnar*.

Ikväll tvättar vi, och jag ska försöka packa för att vara borta två nätter. Det blir väl 14 topar*) som vanligt, och minst 3 par skor. Hahaha.

*) Jag utmärkte mig nåt enormt på en konferens-/skidresa till Alperna år 2000, när vi var borta tors-sönd och jag hade packat 14 (fjorton!) topar. Ja, jag vet, jag är inte klok.

No comments: