Sunday, September 14, 2008

Hemma igen

efter en helg på "framsidan" som det brukar kallas... otroligt trevligt men fy fanken vad jag är less på att köra bil nu... 48 mil på en dag är gränsfall för vad man pallar på en dag, ensam i bilen. Har druckit så mycket kaffe, cola och red bull i bilen att jag undrar om jag kommer att somna överhuvudtaget den här veckan *darrigt asgarv*.

Tog ju då inte med mig nån kamera. Klantigt nog. Men jag har ätit gott, druckit gott, haft trevligt sällskap och fnissat enormt mycket hela helgen. Och kört bil då... Lyckades köra fel tre gånger i Göteborg, det slutade med att jag kom rakt in i centrum, vid Liseberg, och fick telefonguidning till Majorna. Den vägbeskrivningen från Eniro åkte raka vägen i papperskorgen kan jag säga. Likadant den som jag printat till hemvägen. Varför ska man åka GENOM hela Göteborgs centrum när man kan åka runt?

När jag kom hem vid halvsju efter att ha lämnat tillbaka Ylvas bil var Fridis kvar här, så jag slängde ihop en baconpasta eftersom jag inte ätit nåt mer sen frukost än en kanelbulle, och hon var toksliten efter Cinderellakryssning. Nu har jag läst för Jacob och snart väntar Ashes to Ashes. Sen hoppas jag verkligen att jag kan sova, för veckan ser späckad ut jobbmässigt. Gahhh.

No comments: