Sunday, September 21, 2008

Knaskväll

Ibland undrar jag om jag är riktigt klok. Igår blev en sån knäpp kväll... först travade jag upp till Momma för att boka in ett gig i november. Sen hade jag tänkt gå hem, men fick för mig att messa Loll och kolla om hon var ute. Och det var hon, så vi sågs på Sacre Coeur och drack öl tills dom stängde. När jag kom in i porten här hemma stod en kille där som jag har sett förut - vi har en granne som är manager åt ett rockband, och det här var sångaren. Han pekade på mig och sa: DU måste följa med på efterfest hos Bosse. *fniss* Så jag satt och drack drinkar hos min granne Bosse mitt i natten, tillsammans med ett halvt rockband. Klockan blev ganska mycket, och jag är ASSEG idag. Men jag har iallafall tagit en långpromenad på Söder, fikat med Loll och handlat hem mat.

Måste hitta nån som är bra på att arra låtar. Har en sololåt som inte låter som den ska, dvs som den gör inne i mitt huvud. Jag tror det ska vara piano på den istället för gitarr. För övrigt känns resten av låtarna som ska spelas in helt klara som dom är, det ska på lite cello på några, och eventuellt ett munspel, om jag kan övertala Matte Q att förgylla en av låtarna.

3 comments:

Anonymous said...

Amäääh! Nu måste du ju outa vilket band det är! Är ju supernyfiken ju!!!!

Fanny said...

inget som jag hört talas om. Shake the Nation heter dom.

Anonymous said...

Inte jag heller...