Tuesday, September 23, 2008

Ryggpaj

Jaha. Så var det dags då. I morse när jag vaknade hade jag en sån där skärande smärta i ländryggen och kunde knappt klä på mig. Började ge mig iväg till jobbet men vände vid 7-11, gick hem och ligger nu uppallad i soffan med hundra kuddar och en värktablett i kroppen. Elände!!!

Men det var över ett år sen jag hade så här ont. Har ingen aning om vad jag har gjort, men jag får väl lägga ner the heels ett tag framöver. *surar* Gissar att jag missar S & T:s kräftskiva imorrn också... Så idag blir det soffan, film, och slösurfande på laptop. Thank God för trådlöst nätverk, och alla snälla människor som skickar tröstande tillrop på msn...

4 comments:

Anonymous said...

Åh nej! Hoppas det lägger sig snabbt!!!
Kram!

Pellfia said...

:-( Krya på dig snabbt nu!!
Kram!

Anonymous said...

Då skickar jag en försiktig kram och hoppas att du snart mår bättre!

/Heli

yoakeem said...

Krya på dig goddamit. Det där är ju inge bra...