Wednesday, June 6, 2007

Det är svenska flaggans dag...

och den enda som sjunger, det är jag la-la-la-la-lalalala....

Vi har varit ute nästan hela dagen, först i Gamla Stan och fikat med mina föräldrar, sen kollat runt lite, sen tillbaka till Söder via McD i Slussen. J somnade i vagnen på vägen därifrån, så H och jag fick sitta i skuggan på Grindsgatan utanför vår pizzeria och dricka iskall öl... sååå gott! Och skönt. Det är riktig högsommarvärme nu, måste ha varit närmare 30 grader idag! Jag har fått färg på armarna och i ansiktet, härligt att slippa vara lättmjölkslila! Hoppas på mera sol i Holland så man kan få lite mera färg!

Nu är H på fotboll och jag har precis läst hundraelva Krakel Spektakel-berättelser för J. Hoppas han somnar snart... jag tänkte faktiskt kolla på Grey's Anatomy, som börjar alldeles strax.

No comments: