Wednesday, June 27, 2007

Info om Kungsan-konserten...

Jag har fått speltiden 20.00 den 16 juli på Stora Scenen i Kungsan. Varje akt har hela 12 minuter på scen - 3 låtar. Så var där i tid om ni inte vill riskera att missa mitt korta framträdande. Jag rekommenderar er att vara på plats redan 19.15 och lyssna på Jen, som är först ut, en oerhört duktig tjej! (Johan och jag lyssnade på låtar från hennes hemsida idag på jobbet. Själv har jag ju ingen egen hemsida för mina låtar eftersom jag inte har spelat in dom ännu, men det går att lyssna på lite Little Failures-låtar om man går in på vår hemsida, och klickar på "songs". Man behöver Real Player (gratis) för att lyssna, finns länk på låtsidan på vår sajt.

Hela spelordningen kommer jag att lägga ut när det närmar sig, det kan fortfarande bli förändringar gissar jag... :-D

Passar också på att puffa för min bandhövdingkollega Lolitas lunchkonsert i Kungsan nu på måndag den 2 juli kl 12.15, också på stora scenen. Hon spelar sina sololåtar tillsammans med två GRYMT duktiga musiker, Christer Lysarides på gitarr och Mats Qwarfordt på munspel. Lolita delar lunchtimmen med Emma Cedergren.

3 comments:

Pihlina said...

Men... hur ska jag komma ihåg detta nu då??

Fanny said...

lägg in en påminnelse i din telefon kanske?

Anonymous said...

Så glad, eftersom datumet var fel på kalasinbjudan. Kalaset är på lördagen vilket betyder att det blir Kungsan på måndagen. Och så hade jag tänkt lägga till något i stil med att bara jag kommeihåg det nu. Det är klart, det löser jag ju med en påninnelse i mobilen. Tack.