Thursday, June 28, 2007

Kaffe utan mjölk

Hm. Gillar inte att dricka kaffe utan mjölk, men vad gör man när kylen är tom på kontoret? Orkar inte riktigt gå och köpa heller, har inte tid. Önskar att vi hade en lite mer sofistikerad kaffemaskin, inte bara en termosbryggare. Men det lär man väl få se sig i månen efter. Har börjat lyxa var och varannan morgon på väg till jobbet och köpa med mig en latte från 7-11 att dricka på t-banan. *Mmmmmmm*.

Igår vann Hammarby över IFK Göteborg med 3-1. H var på matchen i regnet. Jag var hemma med J. Vi hade så mysigt. Lilla kalaspuffen. Det finns inget mysigare än att läsa för honom på kvällen och känna hur han blir varmare och varmare och tyngre och tyngre och höra hur han till slut börjar snarka små minisnarkningar.

Det har äntligen slutat regna. Skönt. Har en bättre hårdag idag också. Haha. Tänk att jag är så fåfäng, det är nästan larvigt.

Funderar på vad jag ska satsa på för kläder på partypåten. Klänning eller jeans o partytop? Är liiite sugen på min Kookaiklänning men misstänker att jag kommer att känna mig för uppklädd i den. Har ingen partytop som känns riktigt rätt heller. Hm. Känner ett köpbegär byggas upp hahahaha. Jag är helt omöjlig.

4 comments:

Digidiva said...

Kom nu ihåg att vi alltså ska åka Finlandsbåt.Allt som är glammigare än jogging-overall & gummistövlar är per definition festkläder:-)

Imorgon åker vi äntligen gumman. Det kommer att bli galet:-D

Fanny said...

Galet var ordet. Sänka fartyg någon?

Anonymous said...

Det var änglarna som grät för att blåvitt förlorade ....

Fanny said...

gunvor: stackars änglarna då ;-)