Wednesday, June 27, 2007

Singing in the rain...

Nja, kanske inte riktigt, men jag tycker det är helt ok att det regnar när jag jobbar. Faktiskt.
Det är bara lite synd att regnet fullständigt förstör min frisyr idag, trots att jag har paraply. Tror det är fukten som mitt hår inte gillar. Gahh. Tur att man inte har några särskilda aktiviteter inplanerade idag som kräver perfekt utseende hahaha. Ska vara ensam med J ikväll, H ska på fotboll (Söderstadion, Östra, utan tak *moahahahahaha*), och J bryr sig inte ens när jag har akrylfärg i hela ansiktet *fniss*. Hade det häromdagen, upptäckte det sent på eftermiddagen när jag gick på toa och råkade få syn på mig själv i spegeln. Tur att jag inte gick ut.

Onsdagslistan

Dagens tråk
Skulle väl vara att tiden går för fort. Jag har typ redan panik för att jag ska börja jobba igen den 30 juli och jag har inte ens gått på semester ännu hahaha.

Dagens fniss
Det var nog i morse när Nalle Miskowsky, Jacobs bruna nalle, hade sin dagliga morgonshow i vår säng.

Dagens längtan
Partypåt och praliner.

No comments: