Thursday, June 7, 2007

Torsdagslistan

Dagens tråk
Jacob är så sjuuukt trotsig. Det finns liksom ingen måtta. Suck. En vecka i Holland kommer nog att göra honom gott.

Dagens fniss
Se nedan, stackars H på jobbet... :-D

Dagens längtan
Bara en arbetsdag kvar! Sen drar vi! På lördag kväll sitter vi i Wapserveen och dricker STORA flaskor iskall Grolsch och är mätta efter kines-indonesisk mat!

Har insett att jag inte behöver köpa nån klänning, har en röd som är flera år gammal som funkar kanon tillsammans med en silverfärgad glesvirkad koftpryl. Provade min gamla Kookai-klänning också, som är lång, svart och tajt med smala kritstrecksränder... den passar fortfarande! Hurra! Men den är inget för Hollandsresan. Snarare om man blir bjuden på tjusig fest under sommaren och hösten...

5 comments:

Anonymous said...

Alltid lika kul när man märker att man fortfarande kommer i gamla kläder och att de fortfarande funkar!

Ha det så roligt i Holland nu. Köp maaaaaassor med stämpelgrejor (du kan alltid sälja av dem på Tradera, tihi.) Det kommer att vara sjukt mycket pemba-abstinens här hemma, det vill jag lova. Så det får bli dubbelt så mycket papperspysslande när du är tillbaks, ha ha.

Kram
Katarina

Fanny said...

Katarina: jag kommer att kunna uppdatera bloggen från Holland... men så värst mycket alster tror jag inte jag kommer att ladda upp. :-)

Digidiva said...

Dagens insikt: Den Kookai-klänningen kommer jag ihåg!!! :-)

Digidiva said...

Daens insikt, del 2:Jag minns knappt vad jag åt till middag igår, men en klänning jag inte sett på....typ....5 år?....det minns jag:-D

Fanny said...

digidiva: HAHAHAHA jag hade den på din 30-årsfest i boule-lokalen, snavade omkring i mina sjukt högklackade platåpumps...