Sunday, June 24, 2007

Skön söndag...

Idag har varit precis som jag ville - lugn och soft med mycket tid att vila... har varit en sväng till Skärholmen Centrum också, var lite nyfiken på hur det ser ut där nuförtiden, plus att jag behövde shoppa lite prylar... tog tunnelbanan och insåg att det inte är så långt hahaha snacka om att man blir bortskämd när man bor mitt på Söder. När jag flyttade till Stockholm bodde jag i Alby och åkte glatt fram och tillbaka till city varje dag...

H har skjutsat ut Saga till Nora, hon ska sova över är, tjejerna har ju sommarlov. Jag har plockat lite här hemma, men mest latat mig. Fortfarande står väskan från midsommar ouppackad *dåligt samvete*. Och ingen tvättid har vi heller. Får fixa det strax!

Två veckor kvar att jobba, sen är det tre veckors semester. Yay. Ryggen är fantastiskt nog bättre, inga knivsmärtor längre. Bra. Då kan jag jobba en vecka och sen åka på partypåten med Pejvan. Haha.

No comments: