Sunday, June 24, 2007

Men snälla Håkan...eller Aj mina öron

Vaknade i morse till en grääääääslig version av Trubbel. Gissade att det var Håkan Hellström och jag hade rätt. Allvarligt talat, är det bara jag som inte står ut?? Just den här låten är en av mina favoriter. Men den här versionen var rent ut sagt för j**lig. Plonkigt elpiano, nåt slags tempoökning, och så Håkans gnälliga röst som fraserar helt fel och sjunger "skall"... näe. Som tur var blev resten av morgonen bättre... :-D

När vi ändå är inne på temat gnäll måste jag få klaga lite på Ben Affleck också - såg Gigli igår på 3:an. J-Lo funkade bra i rollen som torped, men Ben Affleck som nåt slags låtsas-macho? Näääää. Han funkar inte. Sorry, Ben, du ser för mesig ut. Dessutom kändes det som att han själv höll på att börja garva hela tiden, särskilt under scenen när han pratar med sig själv i badrummet... jag vred mig av obehag...

Sådärja. Nu har jag gnällt färdigt, nej förresten, inte riktigt - det ryktas om rea på Panduro idag men jag måste vara på jobbet och kan inte hänga på låset med resten av pysselmaffian. Får trösta mig med att jag ska åka partypåt på fredag.

Och det är en strålande dag idag, solen skiner och ryggen känns bättre.

2 comments:

Helena said...

Håkan Hellström går BORT i alla lägen. Usch!

Rean var halvkul, en del mönstrade papper å kanske lite canvasar som du kan vara intresserad av.

Fanny said...

helena: kul att vi tycker lika om håkan. ska kolla in canvaser en dag senare i veckan när jag vet hur stor katastrof det är efter betalda räkningar hahaha