Thursday, June 21, 2007

Det värsta är över + avslöjad hemlis!

För nån månad sen skrev jag att jag hade en hemlis.... nu kan jag avslöja den:

Måndag den 16 juli står jag nästan solo på Kungsträdgårdens stora scen på Lilith Eve's årliga helkvällskonsert! :-D Nästan solo betyder att H är med och kompar mig lite. Ni som är kvar i stan är sååå välkomna - det blir en fantastisk kväll. Förutom undertecknad spelar 9 andra duktiga kvinnliga singer-songwriters, läs mer på http://www.lilitheve.nu/ . Jag kommer att spela 3 låtar, har inte riktigt bestämt vilka ännu...

Ryggen är något bättre idag, det allra värsta är över tror jag, men jag måste fortfarande ta det lugnt med nedåtböjningarna.

Dagens stora problem:
Jag vet inte var jag ska hämta Jacob hahaha. Dom skulle gå på kalas med alla barnen efter lunch, och jag vet att det är antingen på Åsögatan eller Möregatan, men jag har inga gatunummer och inga portkoder. Har fått mobilnummer till ena mamman, ska prova ringa om ett tag tänkte jag, så jag vet var jag ska gå *fniss*

Vill passa på att önska er alla en supermysig midsommar. Mina tankar går särskilt till stackars Loll som pga sin ännu sämre rygg inte kan ta sig nånstans...

6 comments:

Digidiva said...

Gud vilken rolig hemlis. och vilken tur för lilith eve att de lyckats boka in en så duktig artist:-D

Helena said...

Oiiiiihh var roligt!!!

Anonymous said...

Va kul med spelningen! Jag ska nog försöka ta mig in till Stockholm den kvällen ;)

Anonymous said...

Men vad kul. Jag blir galen! Den 16 juli är jag ju på 60-årsfest. Jag som är så nyfiken och gärna skulle komma. Vad är det för tid som gäller? Tidsoptimisten i mig sätter genast igång och spekulera i hur jag ska få till det och hinna vara på bägge ställena. Kanske det kan gå.

Ha en trevlig midsommar, du också. Tack för igår. Och skönt att höra att din rygg är bättre.

Anna said...

Men vad kul!!!!! Dessvärre är jag i en helt annan del av landet just den kvällen, annars skulle jag garanterat vara där! Åh vad jag grämer mig, hoppas det blir fler tillfällen. :)

fanny said...

alla: jag har ingen aning om tiden ännu, spelordningen är inte satt. förhoppningsvis slipper jag vara först ut!!!