Wednesday, October 10, 2007

8 år = Bronsbröllop

Jaha, då har det gått ett år till då... 8 år sen vi var i NYC och gifte oss, på Columbus Day. :-) Tyvärr har jag fortfarande inte hittat mina vigselringar vilket känns sjukt konstigt. Men jag vet ju att jag är gift ändå...

Vi ska äta på FBK ikväll, Joana ska vara barnvakt. Det blir mysigt. Minns inte när H och jag var ute själva sist... det går lite för länge mellan gångerna, vi har så mycket om oss och kring oss hela tiden.

Igår städade vi och plockade och fixade i lägenheten, så skönt att ha gjort det nu innan helgen. Världens bästa Min kommer imorgon juh!

Idag jobbar jag fram till lunch, sen ska jag byta av H eftersom J fortfarande har lite feber. Imorrn blir jag hemma med honom, tycker det är lika bra att han får vara hemma en dag extra så han blir ordentligt frisk.

Och inatt sov jag som en stock, äntligen, för första gången på flera veckor känner jag mig utsövd. Så härligt.

Edit:Insåg att det finns ett alternativt material för åttonde bröllopsdagen - nämligen gummi.... hahaha vad kinky... :-D

No comments: