Monday, October 8, 2007

Men va glömsk jag är...

Det var ju mer jag skulle berätta om idag... var ute och busade med Loll igår. Ofantligt trevligt. Tänk att vi fortfarande kan dricka vin, prata, spela gitarr, sjunga, lyckas hamna hemma hos en Johan med inspelningsutrustning och fnissa massor - allt på en kväll. Tihi.

Och så fick jag reda på imorse att H pratat i 40 minuter i telefon med nån vi inte hört av på MYCKET länge, min ex-man... det ska tydligen hållas nån "tillställning" i deras nya hus i Stuvsta den helgen jag är i Portugal, så jag kan tyvärr inte följa med, men H ska gå med barnen. Jag vet redan vad det är, det är bröllopsfest... hihi. Dom gifter sig utomlands, viskade en liten (eller ganska stor) fågel som heter Göran i mitt öra i våras när jag sprang på honom på krogen. Men så SKOJ att han hörde av sig ordentligt till H och uppdaterade sig lite. Vi har ju inte haft nån kontakt alls på typ över 3 år...

No comments: