Wednesday, October 3, 2007

Eländes förkylning

Har knappt sovit inatt, har en sån otroooligt läskig hosta, och fortfarande lite feber. Skit också, jag som planerat att gå till jobbet idag. Imorgon MÅSTE jag gå, har saker som behöver fixas asap. Går till Albihns först, för att sen sticka till S & T efter lunch.

Det är läskigt när man sover så såligt så man inte minns om man sover eller är vaken typ... *ryser*.

Nu på morgonen ska H och J till bilverkstan och ÄNTLIGEN få ett nytt bakdäck på bilen. J tycker det är hur spännande som helst, han som brukar vara grymt svårväckt STUDSADE upp ur sängen när H viskade "bilverkstan" i hans öra... *hihi*.

Har hittat ytterligare talböcker till min iPod: Patient 67 av Dennis Lehane (tack Digi-Diva för tipset!) och en John Grisham på engelska, The Broker, den har jag visserligen läst men jag minns den inte. Det är såååå schysst med talböcker, särskilt när man är sjuk och inte orkar så mycket. Nackdelen är att med lite feber somnar man lätt ifrån *fniss*.

2 comments:

Helena said...

Men nu får du väl ta och bli frisk hörru! Ät Esberitox, det är världens bästa förkylningsmedicin!! Finns på Apotek och välsorterade mataffärer...

*kram*

fanny said...

helena: jag är esberitoxknarkare sen många år :-). men just den här gången hjälpte det inte. håller med om att det är superbra!