Tuesday, October 9, 2007

Hemmajobbardag

idag, och det har gått över förväntan. J sov lääänge i förmiddags. Sen har vi varit ute en liten sväng och handlat lunch på McD, och köpte en "liten" bil.... en Luigi från Bilar.

Nu är det kväll redan och H har sprungit precis och ska läsa för sjuklingen. Jag har förhört Saga på engelskaläxan och tänker tillbringa timmarna mellan tio och tolv framför TV:n - Brothers & Sisters och CSI New York.

Tisdagslistan

Dagens tråk
Ekonomin igen. Gahhh nu är det för mycket månad kvar i slutet av pengarna - igen!

Dagens fniss
En komplimang jag fick på Facebook idag: "Näe, du passar i hår. " Det föregicks av en lång diskussion med en kollega om frustration över olika Microsoftprogram, och alla inläggen avslutades med "Eller inte.". Han skulle klippa sig och gillar när det är under 2 mm. Jag som har en extremt bad hair day tänkte att det kanske vore nåt för mig. Eller inte. Hahahaha.

Dagens längtan
Inter Reunion Beer på fredag. Älskade finaste Min kommer ända från Göteborg, och en massa andra folk som man inte har sett på ååååååratal. Ska bli så skoj!

No comments: