Friday, October 19, 2007

Yay, fredag!

Fredaglistan

Dagens tråk
Min högra pekfingernagel har gått av. Arghhhh! Det blir svårt att spela gitarr då juh... kanske går en liten del av den att rädda... och jag som har gig på onsdag!

Dagens fniss
Kom att tänka på namnet på den åttonde dvärgen, som Digi-Diva kläckte häromdagen... Kräker. Pukey på engelska. Hoppas man slipper träffa på honom ikväll hahaha.

Dagens längtan
1) Pam ska ut med Ginger ikväll. *nynnar glatt*. Först middag på FBK, försenad födelsedagspresent, sen vidare på skojsiga barer.
2) Praliner. Men jag har slutat. Sådeså. *bestämd*

Veckans shoppingfynd
Tajta mörkt blå jeans
Svart tunika med spets
Svart rundringad tröja
Svart väst
Svart nattlinne med vit spets

Och ja, jag har fyndat. På rea och använt diverse sjuuukt förmånliga rabattkuponger.

Är jäääättäääätrött. Trots att jag faktiskt somnade före elva igår kväll. Å andra sidan har jag en grymförkyld make som svettas och hostar bredvid mig i sängen hela nätterna, mindre kul, så sömnen blir väl inte så effektiv. Nå, det är fredag. Min favoritdag alla kategorier.

No comments: