Wednesday, October 24, 2007

Gigdag idag

Ska strax packa ihop mig och ta mig iväg till Jam Akustiskt och kvällens gig. Hann hem en snabbis för att byta kläder, repa igenom låtarna ett varv och hinna bli nervös förstås hahaha.
Har ingen aning om vad det blir för publik, vet inte säkert om NÅN jag känner förutom Peter F kommer att vara där. Det är ju spännande... må du leva ett intressant liv, typ.

Veckan har susat fram, det är snart fredag och Portugal-dags. Känner likadant som jag alltid gör inför konferenserna, att jag egentligen inte har lust att åka och vara borta från familjen, men väl där brukar det ju bli himla trivsamt. Dessutom trillade det in lite extrapengar igår som jag visserligen räknat med men inte så här tidigt... så jag kommer att ha råd att shoppa om man säger så. *lycklig*.

Nu sparkar jag mig själv i baken och ger mig av. Do one scary thing every day var det. Gahhh!

No comments: