Sunday, October 21, 2007

Söndag igen

Fredagen var superlyckad förstås, god mat, schyssta drinkar, trevliga människor. Avslutade kvällen på Marie Llaveau, DET är ett ställe jag gillar, måste jag säga. Mingelvänligt, stort, många vackra människor och bra musik.

H är jättesjuuuk. Inatt sov han på soffan - jag VILL inte bli sjuk också nu, inför gig på onsdag och Portugalresa nästa helg. Idag ska han till doktorn och kolla så att det inte är lunginflammation. Det är fjärde dagen med hög feber och han hostar och rosslar så det är riktigt läskigt.

Idag dividerar jag med mig själv om jag ska träna på gymet eller ta en powerwalk ute. Har egentligen ont i axeln, har haft det hela veckan, och ryggen är inte heller på topp, men jag borde röra på mig lite, det brukar kännas bättre då. Känns som att lite frisk luft inte är fel heller. Tror det får bli så, med nyladdad iPod.

No comments: