Tuesday, October 2, 2007

Feberkoma

Usch. Har legat i feberkoma hela dagen, nu är det lite bättre men fyyyyy va trist det är.
Har haft världens märkligaste drömmar också, i morse drömde jag att jag var på ett scrapbookingevent i England, med Svennis av alla människor hahaha.

Och jag som tänkte spela på Öppen Scen i morgon, det är bara att glömma. Å andra sidan har jag ett sologig den 24 oktober inbokat, så jag får peppa för det! Då är jag ju förhoppningsvis frisk också.

Lyckades efter många om och men få in ljudboken i iPoden, men helt lätt var det INTE. Retar mig på att spåren på skivorna är inkonsekvent namngivna så en del heter bara "spår 1". Det är ju kul om spåren hamnar i rätt ordning liksom, så man inte får spår 3 från skiva 10 istället för spår 3 från skiva 1... Slarvigt av teknikern tycker jag... Nu var det en hel del pill och manuellt omdöpande... Har kommit igenom cd1 och är inne på slutet av cd 2 nu. Den är braaaaa. Fast jag retar mig på översättningen förstås, det gör jag alltid. Skulle hellre haft den på engelska.

H hämtar på dagis idag, jag är för matt för att orka. Blir hemma imorrn också. På torsdag hoppas jag vara frisk, särskilt på kvällen för då har jag kurs på Skapa...

No comments: