Wednesday, October 31, 2007

Onsdagslistan

Dagens tråk
Min vänstra axel gör så ooooont. Har haft ont i flera veckor. Jag kan typ inte lyfta armen och öppna ett skåp ens. Sk*t också.

Dagens fniss
Det är ganska tidigt på morgonen ännu, men igår fnissade H och jag rätt mycket åt ett gammalt Law & Order-avsnitt på Hallmark där det kryllade av stereotypa ryssar...

Dagens längtan
Sömn, helst mer än 5 timmar per natt.

För övrigt upphör jag aldrig att förvånas - idioten från Jam har messat mig på MySpace och undrat om jag hade trevligt. Efter ett meddelande där jag faktiskt gav honom chansen att förklara sig tyckte han att jag skulle be honom om ursäkt för att jag kallat honom idiot. Han tror väl att han är jätterolig. Jag har gjort något som jag aldrig har gjort förut - blockat honom från att kontakta mig igen. Såna klarar jag mig utmärkt utan faktiskt. Och nu undrar ni varför jag överhuvudtaget svarade honom - ja, det kan man ju verkligen undra...

2 comments:

Helena said...

Hur är det med axeln nu?! *kram*

Fanny said...

helena: lite bättre men hemskt på morgonen. går på voltaren, 3 om dagen, ska testa det en vecka efter tips från en kompis med kunskaper om läkemedel.... *kram*