Tuesday, October 9, 2007

Taggad...

Jag har blivit taggad av Maria/Hattifnatt, jag lägger det på den här bloggen istället för jag tycker det passar bättre här.

Först reglerna:
1. Länka till den som har taggat dig!
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade.

Här kommer då mina, mer eller mindre hemliga, hemlisar:

1. Jag är hemligt - ja inte nu längre då - förälskad i Nicolas Cage. Jag hade en hang-up en gång i tiden som var sjuuuukt lik honom.

2. Jag räknar steg när jag går. Inte alltid, särskilt inte på sistone när jag blivit välsignad med en iPod, men annars händer det ganska ofta.

3. Jag skulle förmodligen dö om jag var tvungen att vara utan dator och mobiltelefon i mer än 5 dagar.

4. Jag gillar INTE blodpudding, men däremot fiskbullar.

5. Jag har långa naglar på högerhanden och korta på vänsterhanden, eftersom jag spelar gitarr och knäpper på strängarna med högerhandens naglar. Innan jag spelade gitarr hade jag alltid enormt välmanikurerade låååånga naglar. Suck.

6. Jag skulle egentligen vilja bli läkare. Men jag tycker jag är för gammal för att börja plugga nuuuu.

7. Jag växte upp i en familj bestående av idel tokreligiösa pingstvänner. Det har senare visat sig att jag delar denna uppväxt med två av mina ganska nära vänner (Peter och Therese). Själv tror jag på nånting, men inte nödvändigtvis på Gud enligt Filadelfiakyrkan....

Jag taggar följande personer:

Loll
Peterlina
Laila
Anna S
Anna D
Pejvan
Maja

5 comments:

Maria said...

Kul att få veta lite mer om dig! Men blodpudding som är så gott? :-)

fanny said...

maria: iewwwwww...

MyA said...

jag är en hemsk människa. Jag avskyr kedjebrev i alla dess former, så jag är ledsen det kommer nog inte bli något svar från mig - kan jag skicka tagen vidare? K eller D kanske?

Har desutom inte 7 bloggande vänner ;-)

fanny said...

mya: detta är helt frivilligt... gör precis som du vill. :-D

Anna said...

Nu har jag till sist lyckats få till mina svar! Hoppas du har en skön helg.