Thursday, October 18, 2007

Busy week typ

Måndag var jag på kurs på Skapa, tisdag höll jag kurs på Skapa. Det har blivit långa dagar, plus att jag försöker vara så effektiv som möjligt på Albihns eftersom jag när den här veckan är slut bara har två 4-dagarsveckor kvar. Sen blir det nån form av timavtal, en halv dag i veckan kanske. Kommer ju aldrig att hinna göra allt jag ska på den tiden men det är bara att gilla läget typ. Bättre att vara kvar litegrann iallafall, trivs ju så HIMLA bra.

Börjar få nerver inför nästa veckas gig på Jam. Insåg att jag ska spela med idel superproffs. Rockridge och syrrorna Bondesson. Gahhhhhh. Jag är den enda akten som är helt ensam, de övriga tre är bandkonstellationer. Känns som att jag kommer att bryta av rätt rejält, vilket ju kan vara både positivt och negativt. Försöker repa varje dag nu.

I helgen är det äntligen en normal, lugn helg, där det enda som är inplanerat är middag med Dani imorgon - med efterföljande barrunda givetvis. Kanske ska pysselfika i Skärholmen lördag eller söndag, men inget är bestämt.

Facebook är verkligen märkligt. Idag blev jag "pokad" av en tjej som sett mig i Kungsan i somras. Känner mig enormt jättemallig över att få en massa beröm för både musik och utseende direkt på morgonen... .-D Bekräftelsefnasket jublar förstås hahaha.

Torsdagslistan

Dagens tråk
Har ett TON hemsidestjafs för brf att göra ikväll. Känns INTE som önskesysselsättningen...

Dagens fniss
Inget särskilt än så länge...

Dagens längtan
Giget nästa vecka - skräckblandad förtjusning som vanligt.
Och så konferensresan till Portugal nästa helg

No comments: