Monday, December 1, 2008

48 paket - check.

Sådärja, Och så fick vi upp lite julpynt också. Men vädret suger verkligen... bara mörkt, grått och rått. Iewwww.

Det här är INTE min årstid. Inte vintern heller. Jag mår bäst på våren och sommaren. Jag borde ha blivit björn tror jag.

Idag har jag faktiskt köpt ett par julklappar till. Och nu sitter jag och har F5-tourettes i min mail-box, dvs tokväntar på mail från Tim med förslag på min tatuering som ska göras på torsdag.... Jag är såååå nyfiken!

2 comments:

Anna said...

Men vet du vad vi kan göra - vi kan ses och dricka glögg och skriva jullåtar...såna som är lite svarta och sorgliga, ja kanske nån fin och glad också ;-) Kram

Fanny said...

Anna: jaaa en svart och sorglig jullåt.... utan gnistrande snö och rödkindade tomtar och skära små jesusbarn....