Friday, December 26, 2008

Annandag jul

Hemma nu, ensam i lägenheten, ska softa med ryggen... några osorterade bilder från julhelgen....

J och H tittar förtjust på när Tomten delar ut paket.


Tomten ojar sig över paketen som vanligt.


Julmiddag på Hallandsgatan


Gran + paket på Hallandsgatan

Jag måste ha varit en väldigt snäll flicka, för jag fick både Sinful-munkjacka och SATC the Movie... :-D. Plus en massa annat jag önskat mig, extrasträngar till gitarren, plektrum, silikonskal till nya iPoden...

Har haft ett trevligt dygn i Linköping men fy apa vad ont jag hade när vi kom fram. Bilåkning är INTE bra när man har ischias, så där det bara. Tyvärr. För jag gillar ju att både köra och åka bil :-(. I Linköping låg det lite pudersnö, sådär 2 cm ungefär, så det var lite mera juligt än här.

Nu ska jag bara softa, lyssna på hög musik i vardagsrummet, surfa trådlöst i soffan och ha SATC-orgie... och sakna familjen. Dom skjutsade mig till tåget och Jacob storgrät när tåget åkte iväg. Ajajaj, mammahjärtat...

No comments: