Monday, December 22, 2008

J är sjuk

Typiskt. Två dagar före jul blir han sjuk... fast det är inte jätteilla med honom, men lite feber och snuvig. Inatt gick jag upp och la mig hos honom tjugo över fyra, H sa att han hade frågat efter mig. Eftersom det händer så sällan ville jag passa på. Men jag lyckades aldrig somna om. Är skiiittrött idag och har inte hunnit vila alls idag... blev hemma då alltså, och har jobbat en del, det var strul med bokningssystemet på jobbet bland annat.

Nu ska jag snart pälsa på killen och lämna honom hos H på jobbet i Gamla stan, dom ska dricka glögg hos J & P, och själv ska jag på Danis årliga julcocktail - och så ska jag hinna hämta ut ett paket på posten och köpa fotopapper till skrivaren. No rest for the wicked. Blir inget jobb för mig imorrn heller... så jag har alltså jullov. :-D

No comments: