Monday, December 29, 2008

Ännu mera shoppinglycka!!!

När jag var på Zara igår såg jag en trenchcoat. Den var inte nedsatt men inte svindyr, kostade typ 600 kr. Kunde inte få den ur huvudet riktigt, berättade för H och då sa han att "jamen du får den i födelsedagspresent". Så jag åkte in i dag och kollade om den fanns kvar. Det gjorde den. Dessutom fanns den, förutom i beige, i en fantastiskt skitsnygg mörkbrun - espressobrun typ... när jag skulle betala visade det sig att den VAR nedsatt. Till 399 kr. Ibland har man tur.

Sen kunde jag inte låta bli att gå in på Belle på Regeringsgatan. Där hade dom rea på allt, och jag kom ut därifrån med ett par GRYMT snygga svarta stövlar. Hahaha nu har jag tappat räkningen på hur många par svarta stövlar jag äger. Men för 299 kronor kan man ju unna sig det tycker jag.

Skulle gärna ha hittat ett par mörkbruna förstås, i samma färg som trenchcoaten, och dom här fanns i brunt, men den var för ljus. Så jag får leta vidare. Hehe. Ännu en mission... letar ju fortfarande efter petrolblå stövlar...

Familjen kom hem igår, och tyvärr är Jacob dyngsjuk... han har 39,6 i feber :-(. Buhuuuu. Stackare.

Saga har idag varit hos frisören och klippt av sig sitt långa hår!!!! Hon har blekt slingor också, och är jääätttefin. Håret går precis till axlarna. Nu är hon verkligen en stor tjej... hon var ju väldigt snygg i det där långa håret också, men det här var nåt hon verkligen ville göra.

Nu ska jag laga middag strax, Nora är här och ska äta med oss så det blir pasta med en quornfärssås.

No comments: