Tuesday, December 2, 2008

Sömnproblem

2,5 timmars sömn räcker inte långt. Särskilt inte när man ska jobba en hel dag och dessutom ha kurs på kvällen :-(.

Eländesischias igår kväll, och 2 värkisar hjälpte inte, utan gjorde bara att jag låg vaken... usch. Fattar inte hur jag ska orka, sitter redan och gäspar fast klockan bara är 9.41. Gahhh. Måste nog gå till Mirakel-Aron faktiskt, och se om han kan lindra på nåt vis. Får ju pengar tillbaka på skatten vilken dag som helst, så jag borde faktiskt unna mig ett par besök. För nu är jag heligt trött på det här.

Mitt tatueringsförslag kom igår. Skiiitsnyggt. Men jag hade ändå synpunkter, så jag hoppas få feedback under dagen idag. Den kommer ju att sitta där den sitter resten av livet sen, så jag tycker man får vara lite petig faktiskt.

3 comments:

Anonymous said...

Jag är väääldigt sugen på en tatuering... Vill verkligen göra det men det är pengarna som styr :(

Fanny said...

pyret: ja, det är inte gratis inte...

Digidiva said...

Imorgon är det dax!!!(Hur f-n kunde veckan gå så snabbt nu igen?) Pirrigt...?