Wednesday, December 17, 2008

Modesty Blaise klär julgranen

med hjälp av tre tomtar...




Ja, det blev gran idag. H tog barnen och stack till Ica Maxi och köpte en fin gran för 220 kr. Här på Söder kostar dom från 300 och uppåt. Jag stannade hemma och pustade ut efter att ha blivit manglad av Mirakelmannen. Men jag tror det lossnade lite... är helt slut dock, det händer grejer med kroppen när man blir klämd och vriden och bänd. Hade aldrig vågat gå till en vanlig kiropraktor med min rygg, men Aron är kinesiolog också, och han fixade min onda axel förra året... får hoppas att det ger sig lite nu. Ska tillbaka i mitten av januari.

Och jag är i princip klar med klapparna. Har ett presentkort som ska inhandlas och lite kontanter som ska läggas i kuvert... men annars är jag klar!!! Tjohooo!

No comments: