Wednesday, December 3, 2008

Prisa Gud....

Skatteåterbäringen är här... ja ääääääntligen! Jag har fått vänta och vänta medan alla andra jag känner förlustade sig med sina skatteslantar redan i augusti. Men nu! Gick in på skattekontot och pengarna är UTBETALDA!!!! Yayyyyy. En del av denna summa går till morgondagens lilla eskapad hos Tim, och en del går till höga kreditkortsräkningar (hur gick det till? Jag shoppade ju ingenting i Amsterdam???), men det känns skööönt att ha en liten buffert. Hmmm. Ska försöka hålla mig nu och inte go bananas på julklappsinköpen bara.

Den där Ed Hardy/Sinful-munkjackan i Sturegallerian lever dock farligt. Fast den fanns ju inte i rätt storlek... men jag har hittat den på nätet, lite billigare t o m. Hehe. Näe. Jag ska inte. Tror jag... Men den är så jaaaaag... :-D

1 comment:

Anna said...

men du måste köpa den där munkjackan, det står ju fanny på den ;-)