Friday, December 19, 2008

Konstiga saker jag har gjort den här veckan...

pga okoncentration/klantighet som berott på en kombination av skitont-i-ryggen/benet, starka värktabletter, lösnaglar och allmän stress

- skickat msn-meddelanden till fel person
- skickat blankt julkort (dvs utan hälsning inuti)
- skickat sms till fel person
- försökt dra SL-kortet upp och ner i spärren
- försökt stoppa in bankomatkortet åt fel håll

Nu är jag såå less på det här. Är liiite bättre sen jag var hos Aron, men jag behöver gå fler gånger, helt klart. Idag blir det inga värkisar, måste vara totalskärpt eftersom jag ska skicka ut e-nyhetsbrev till ca 5000 prenumeranter idag = gäller att det inte blir fel nånstans...

Men det är freeedag. Och imorrn har jag studiotid för att påbörja min soloinspelning. Yay!

2 comments:

Anonymous said...

Hmmm... och jag som gör lika konstiga saker fast utan starka värktabletter ...

Ha en skön helg!½
Kram, Gunvor

Fanny said...

gunvor: hahahaha tack, nu känns det bättre... ha det bäst!