Sunday, December 14, 2008

Tredje advent...

Ingen julstämning ännu... men jag har köpt julklappar, och slagit in och gjort fina paket...

Hörde att det var snö i Borås. Och kallt. Här har det inte regnat sen i fredags, men innan dess var det typ kolsvart, dyngsurt och pissregn i tre dagar, utan uppehåll. *hata*. Igår när jag var på väg hem från Carina, där jag tillbringade dagen på scrapträff, kändes det liite kallare, men idag är det bara rått och fuktigt igen. H var med barnen på gröna lunds julmarknad igår, så dom fick väl sitt av tomtar och annat...

Har ägnat en stund idag åt att röja i min garderob. Två fulla ica-kassar att slänga blev det, och ytterligare två kassar ungefär, som jag har knölat ner i en byrålåda i väntan på att jag ska ha hjärta att slänga det också. Hahaha jag är hopplös. Ikväll ska jag stryka skjortor. Ska nog sätta på mig iPoden tror jag, FINNS det nåt tråkigare????

Och i fredags shoppade jag ytterligare ett par svarta stövlar, för 419 kronor. Ett totalfynd faktiskt. Snygga, sköna, men ändå med hög klack. Får se hur länge dom håller. :-D. En ny handväska blev det också, i brunsvart krokolack. Me like. Bilder kommer en annan dag för nu har det blivit så där jädra mörkt att det inte är nån idé att fota nånting.

No comments: