Monday, December 8, 2008

Familjehelg

I lördags bjöd mina föräldrar oss på Den Levande Sjungande Julgranen i Filadelfiakyrkan. Öhh. Ja, vad ska man säga. Filadelfiakyrkan still gives me the creeps efter alla dessa år. Men visst var det vacker sång, och en hel del roliga inslag... men liiite för långt och liiiiite för fanatiskt för min del.
Till och med min mamma tyckte faktiskt att avslutningen var lite för mycket...

I söndags var det dags för jobbets årliga julbord på Hasselbacken, där alla får ta med sig familjen. Det gick fantastiskt bra, Jacob rev inte stället, och vi hann faktiskt sitta ner och prata en hel del med folk. Men euörk vad mätt jag blev. 14 sorters sill liksom.... Gott var det iallafall. Nu får det räcka med julmat för min del tror jag, tills det är dags på riktigt.

Och idag är jag på ett strålande humör. Jag vill typ krama hela världen :-D. Fast det regnar. Nu ska jag gå och hämta J på dagis, har suttit hemma och jobbat efter lunch. Vi är ensamma ikväll, H har möte.

No comments: