Wednesday, December 31, 2008

Snart slut på 2008....

och jag slavar i köket som aldrig förr... fast idag är det extra skoj faktiskt. Digi-Diva och Magnus kommer hit ikväll. Det blir dubbelmarinerad fläskfilé, en massa goda grönsakstillbehör, potatisgratäng, och cookiesmousse till dessert. Och så en massa god skumpa och gott vin förstås.

J är frisk, eller i allafall frisk nog för att orka med nyår. Thank God.

Jag ska bättra mig lite nästa år och bildblogga lite mer - har inte orkat tömma kameran så ofta som jag borde...

Men Gott Nytt 2009 på er då... :-D

4 comments:

Anna said...

Ha en riktigt trevlig kväll, Fanny! Och allt gott inför 2009 önskar jag dig och din familj!

kramar från Anna

Anonymous said...

Gott Nytt År till dig och familjen Fanny! Även här blir det dubbelmarinerad fläskfilé i kväll *garv* Läser vi samma tidning kanske?
Kram, Gunvor

Heliotropen said...

Vad trevligt det låter. Och cookismousse låter suveränt! Ha ett riktigt trevligt nyår!

Fanny said...

Gunvor: Ica Buffé? Hahahaha
Heli: Jag rapporterar sen om Cookiesmoussen var bra!