Thursday, December 11, 2008

Ny iPod...

och efter sju sorger och åtta bedrövelser har jag fått installera iTunes på min laptop och börja om från början - jag har iTunes 7.nånting på min stationära men det går inte att uppdatera... och min nya iPod kräver iTunes 8 eller mer. Höll på i över en timme inatt, och en halvtimme i morse. och det vägrar. Suck. Men jag är sjuukt nöjd med min fina svarta Nano. Den gamla bara dog, efter att ha betett sig konstigt i flera månader. Får vi igång den igen får H. ta den och använda när han springer. Ska lägga all musik från den stationära på en sticka och flytta över bara... men det är sånt där pyssel om inte är jätteskoj direkt...

Igår träffade jag Pejvan och drack många glas vin på Republik, det var sååå skoj! Och innan dess hann jag leka Mrs Claus och köpa rätt många julklappar. J. är klar, och snart H. också.

No comments: