Tuesday, March 27, 2007

Attans eländesrygg!

Gahhh vad jobbigt det är idag. Har testat Voltaren + alvedon forte och det hjälper INTE. Det blir en tralala ikväll innan jag somnar, ska vara på HKV klockan 8.00 imorgon... *suck* Ska läsa för Kalaspuffen ikväll, det är min tur, vet inte hur jag ska klara av att klättra upp och ner i loftsängen, det är ju helt klart en nackdel när man har dålig rygg... fast när man väl ligger där ligger man himla bra! :-D

H ska inte åka skidor i helgen, så vi kanske kan åka till Gurraberra och hämta min cykel som jag ärvde efter moster Anna-Stina.... vore skönt att cykla till jobbet faktiskt, jag brukar bli bättre i ryggen under sommarhalvåret eftersom jag rör på mig mer då. Men det här bakslaget är INTE skoj. Förmodligen för lite vila och för intensivt leverne öht under helgen, det kostar att ligga på topp *fniss*.

No comments: