Friday, March 16, 2007

Överlevde

den här dagen också, fast det är tungt med ryggen, särskilt eftersom jag fick leka akrobat och gräva fram en av J:s bilar under ett skåp på dagis med hjälp av en lite för kort sopborste. *mutter*. Har nu hunnit hämta Kalaspuffen på dagis, köpa kanelbulle, saft och vino på vägen hem. Snälla farbror Rhys från Wales hade med sig en Byggare Bob-film till J i försenad födelsedagspresent, så nu har jag en lugn stund vid datorn innan jag ska laga middag. Det blir nog pasta idag gissar jag. Orkar inte tänka typ.

Posten hade bl a med sig lite rabattkuponger från Lindex vilket gjorde mig vansinnigt irriterade eftersom jag var där innan jag mötte Rhys och Loll och handlade ett par toppar. Gahh. Man kan ju alltid gå tillbaka och "köpa om" grejerna men det verkar lite överkurs. SÅååå snål är jag faktiskt inte. Jag får väl shoppa nåt mer, det lät ju inte så jobbigt hahaha.

3 comments:

mia said...

Det tror ja att du klarar galant!! Att schoppa lite till, alltså!! Men viss e det irriterande..det borde finnas automatiskt på lindexkortet...

mia said...

mia" är alltså missemurr...

fanny said...

Mia: jag fattar att du är du... och visst borde det funka automatiskt!