Friday, March 30, 2007

Fredagslistan

Dagens ångest
Vår bil behöver lämnas in, det är nåt glapp i elsystemet som gör att inga instrument fungerar - inte hastighetsmätaren, inte bensinmätaren, inte varvräknaren.... ibland funkar allt, men nästa gång man startar bilen står allt på 0. Frustrerande.

Dagens fniss
Min kollega Martin konstaterar torrt:
- Alla befinner vi oss i dödens väntrum.
Och det är ju sant...

Dagens längtan
Nästa vecka ska vi repa akustiskt! Jajaja, längtar, är så spelsugen nu.


Kom på igår kväll att det bara är dryga 2 veckor till mitt sologig på Art Café! Gahhh. Måste bestämma vad jag ska spela för låtar, vill inte gärna köra exakt samma som sist. Får se om jag känner mig inspirerad nog att skriva nåt helt nytt kanske...


Var på Sacre Coeur med Dani igår kväll efter månadsmötet, sen gick vi och kollade in det som var Folkhemmet förut, men som nu heter Momma. Otroligt mysigt ställe.



2 comments:

Loll said...

Kul, var på Momma öppningskvällen efter Dylan,helt klart nice!
Kram, kram, jag o Miss Sophie sticker nog ut lite senare - så haru lust å hänka - send ett mess

Anonymous said...

Ja du, din bil har iaf inte fått totalt körförbud efter besiktningen, lol. Skulle ju till Göteborg imorgon för att hjälpa Petra o Elisabet, men det fick bli inställt :( Är rätt ledsen över det, men å andra sidan börjar jag bli sjuk så det var väl lika bra.

Katarina