Wednesday, March 21, 2007

Störd nattsömn

Har inte sovit bra inatt. Alls. Usch. Drömt konstigt och legat vaken.

Är på HKV nu, försöker få rätsida på mina ärenden så jag kan få några ur händerna. Hoppas på att vi ska ha projektmöte om en timme. Får ser hur länge jag pallar här idag med den oerhört oergonomiska stolen och bordet som inte går att höja.

Har tusen saker att fixa idag, lämna tillbaka kläder som inte passade, handla väska till DVD-kameran, adapter för elprylar, hämta flightcase, packa, färga om slingorna... och så är jag ensam med J ikväll igen :-(.

Bästa TV-reklamen just nu: Manpowers Vad tycker du? Mycket tänkvärt.

3 comments:

Anonymous said...

Ojoj, det var många saker på din att göra-lista idag.

Förresten, du blev väldigt snygg i håret. Du passar väldigt bra i den frisyren.

Ha en bra dag!

Fanny said...

Ja, det är lite hysteriskt.. :-)

Tack för komplimangen. Jag trivs ENORMT bra. Har inte ångrat en sekund att jag klippte av håret.

Helena said...

Hmm, har inte sett den reklamen. Min hjärna filtrerar liksom bort reklam nuförtiden :-D Ha det kanon I Wales om vi inte hörs innan du åker!!