Tuesday, March 20, 2007

Dagens fniss

kom redan 6.58 i morse innan jag skulle gå till gymet:
Jacob: Är de bra med din rygg idag mamma?
Jag: Ja då, det är lite bättre. (mitt standardsvar).
Jacob: Kan man slå kullerbyttor på dej idag mamma?


Fick sms från Loll nyss, hon var på Arlanda, hon åker ju till Wales idag för att ha releaseparty för hennes och Rhys bok... det är dikter på svenska som hon översatt till engelska, bägge versionerna finns med i boken, och så är det Rhys underbara svartvita foton...




Börjar få resfeber och beslutsångest inför packningen, alltid svårt att packa kläder tycker jag. Man måste ju vara lite snygg när man ska hålla workshop och spela... gahhh.


Sitter hemma och skriver lite nu, ska klippa mig 10.30, sen ska jag till kontoret för ett möte i mitt dokumentationsprojekt. Ikväll är vi hemma bägge två, skönt. Igår var jag ensam med J eftersom H hade möte. Dom hade gått ut och druckit öl efteråt och blivit bjudna på whisky både av personalen på Wirströms och av ett gäng mexikaner på konferens. Min man hade lite ont i håret idag om vi säger så.. :-)

4 comments:

Anonymous said...

Med tanke på ditt foto här är du nog alltid lika snygg, tror jag!! Så spännande med en resa..som längst ska jag nog resa tre..kilometer i dag..till bibblan och plugga hahaha. Ska ju bli dip massör så sen får jag komma upp till dej och fixa din eländiga rygg!! Papper kommer så småningom till dej! ha en fin dag

Helena said...

Åh, jag är enormt resesugen! Men jag håller med om packningsproblemet, jag har alltid med mig för mycket grejor. Men huuuur ska man veta vad man kommer ha lust att ha på sig alla dagar?! :-P

Fanny said...

Helena: en gång när vi åkte till Alperna med jobbet tors-sön hade jag med mig 14 topar. Hahaha ingen tyckte jag var riktigt klok.

Fanny said...
This comment has been removed by the author.