Thursday, March 29, 2007

Torsdagslistan

Dagens ångest
Vad tusan ska man ha för ytterplagg när det är 15 grader på dagen och under 5 på kvällen???

Dagens fniss
Inget än så länge

Dagens längtan
Chåklaaaa. Igen.

Har kämpat på här hemma med mina ärenden, ska försöka hitta på nåt att äta strax och sen sticka till kontoret. Allvarligt, ytterplaggsfrågan är SVÅR! Och så hittar jag inte min jeansjacka som jag brukar ha under skinnjackan, förmodligen nere i källaren och jag ORKAR inte gå ner där och gräva. Det blir nog den vinröda pleather-kappan, den känns lite varm på dan men ikväll lär den behövas, ska ju inte hem direkt efter månadsmöstet. Får väl ta kappan över armen i värsta fall.

2 comments:

Anonymous said...

Jag har den ultimata lösningen för ditt klädproblem: LAGER, LAGER, LAGER. Tro mig, jag vet.

/Katarina

Fanny said...

Katarina: det var det jag tänkt försöka mig på med jeansjacka under skinnjackan....