Monday, March 19, 2007

Flightcase beställt

Kommer på onsdag. Måste nog bara ha en plan B, dvs kolla om jag kan låna ett av nån IFALL det skulle glitcha med transporten.... Twang är Stockholms trevligaste gitarraffär! Förstås fanns det ju en otroooligt snygg gitarr där också, en Gretch helakustisk med Fishmanmick, men jag provade den inte. Nån måtta får det vara så här 4 dar före lön.

Dagens fniss 2
Mailet som kom från vår ledning ang konferensen nu i veckoslutet, jag missar den ju för jag är i Wales. Jeeezus vilken moralpredikan det innehöll. Och vi som är så skötsamma och seriösa på vår del av företaget. Mailet kom från vårt systerföretag, ska jag tillägga. Om jag inte hade humor skulle jag nog bli lite sur :-D.

4 comments:

Loll said...

Hellu! Jag hinner ju inte hämta nåra plattor från dig, pallar du släpa? TJackade munspel till Lena idag, och har repat in det, lättare att ta med än melodican. Fanken va mycket det blir på sån här "fin"resa.TAcka vet jag nepal, ett par brallor, två T-shirt o en munkjacka! För tre veckor:-) nu typ en blus perdag klänning skor fjomp o träningskläder, oooooooooooooosuck.SMINK!

Fanny said...

Jag tar med plattor, Loll. Inga problem. Men fjomp är kul också. :-) Du vill väl inte se ut som en lodis när vi ska lira heller??? Hahaha

Anonymous said...

De tre sista sakerna i "om mig" passar in rätt bra på mig med :D

Fanny said...

pyret: :-) välkommen hit.